Monday 11 February 2013

kepak kepung

Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah. Syukur pada-Mu Ya Allah. Kau tak pernah tinggalkan diri ini sendirian. Kau tak pernah biarkan aku salah dalam membuat keputusan. Alhamdulillah. Terlihat siapa dia yang sebenarnya. Mujur tidak melangkah lebih jauh. Sesungguhnya kasih sayang-Mu padaku melebihi segalanya. 

*************************
Kepak kepung kepak kepung bunyi kompang bulan ni. Agak ramai kawan-kawan dan cousins yang menamatkan zaman bujang pada tahun ini nampaknya. Tumpang gembira untuk mereka. Semoga mereka bahagia till jannah. Tanggungjawab yang besar bakal mereka pikul. 

Siapa kata makcik tak terasa melihat mereka. Of cos la makcik terasa, dah 27 tahun dah makcik tahun ni.hahahaha~ Tapi keterasaan tu lebih kepada rasa +ve. Sebab masanya belum tiba lagi untuk makcik. Sabar dalam penantian kerana Allah Yang Mengetahui segalanya. Lebih kepada berhusnuzon. Ada hikmah di setiap apa yang berlaku.

Senyum tak perlu kata apa-apa.

Kita merancang dan Allah merancang tapi perancangan Allah yang terbaik kerana DIA lebih tahu apa yang terbaik buat diri kita. 


Keep Smile (~_^)v

No comments:

Post a Comment