Tuesday 17 July 2012

Seharusnya

I still remember that word....
"Kalu boleh aku nok mung tunggu aku, 3 tahun lagi. insyaAllah. Tapi kalu mung jupe orang lain xpela namun kalu boleh aku nok mung tunggu aku, aku berharap sangat. Biarlah masa yang menentukan."

Sampai sekarang aku still remember it. Kerana kata-kata itu jugaklah aku berharap. Namun kuasa Allah tiada siapa yang tahu.
Redha Allah dan CintaNya yang aku cari. Biarlah semuanya menjadi rahsia.

Silence.
Kerana itu aku tidak meluahkan apa yang aku rasa dan aku hanya berserah kepada Allah.
Namun aku redha kalau ini yang tersurat dan tersirat.
Siapa aku untuk mengubahnya.
Masa tidak memihak kepada aku dan sekali lagi aku kecewa kerana dia memilih yang lain.

Punah. Sekali lagi hati hancur.
Adakah aku tidak berhak bahagia??
Astaghfirullah. Aku tidak sepatutnya berfikiran sedemikian.

No words to say. Just accept it, redha.
Aku yakin dengan janjiNya.

Masa berjalan seperti biasa malah makin laju dari kebiasaannya. Terasa hari-hari yang dilalui semakin pendek.
Adakah khayalan atau kenyataan???

Aku doakan semuanya baik-baik belaka dan aku tetap di jalan ini.

Keep Smile (^_^)

No comments:

Post a Comment