Tuesday 28 August 2012

Bersawang

Dah lama rasanya tak terupdate blog ni..Berhabuk tambah berdaki dah blog ni, bersawang pun ade agaknya..kikiki~ Bukan sebab sibuk tp disebabkan ketiadaan internet akibat dari modem dipanah petir sehari sebelum raye..Arini barulah ok bile modem baru terpasang..
Hai, labah2 dah buat sarang..hahahha

Padan muka...Tula sape suruh main tenet bile dengar guruh kat langit nung.. (Ni adik aku punya pasal la ni)

Kita masih dalam suasana raye lagi kan?? Biar lambat pun, aku nak ucap jugak Selamat Hari Raya buat semua. hihihih~ Raye yg tak seperti raye pun bagi aku tahun ni..

Nak tau sebabnya?? Ntah, aku pun tak tau.wakakaka (Gelong dah aku ni rupenya)
Raye bertiga kot, tu yg tak best tu.. Along pulak turn raya di kedah tahun ni. Dah jadi orang Aloq Setaq dah abang aku tu..hihihi~

Anyway semakin lame rseny makin teruk keadaan aku ni..Awat leh jadi lagu ni erk?? No answer for that question.. Jangan mereng sudahla..hahaha~ Yang aku tau aku rindu pada yg tiada di sisi... Namun he's always in my heart.. Kak sayang ayoh~

Keep Smile (0_0)

No comments:

Post a Comment