Tuesday 23 October 2012

Dan bila esok

Wow!!!!!!! Dapat update blog lagi harini. Sukanya dia. kikiki~ Alhamdulillah, diri kembali pulih seperti biasa. Rasa macam baby baru lahir pulak. ahaks~ Kita dah jumpa balik diri kita yang dulu dan kita harap kita akan kekal macam kita sekarang ni..hihihihi~

Kisah sedih tu kita buang jauh-jauh k. Tak boleh sedih lama-lama sangat. Not good for your health. Kita buka buku baru. Yela, kita pun dah nak sampai ke penghujung tahun walaupun tinggal 2 bulan lagi.hihihi~ Woi.. Ape kes ngan awak ni cik onn? Ber KITA bagai..hahahaha~ 

Tapi yang tak bestnya tahun depan umo bertambah lagi. Rilek k, just a number.(ayat sedapkan hati). Yela, bila bertambah umo ni, orang-orang akan bising lagi la. Macam baru-baru ni g kat jiran bertunang.

"Orang lain sumenya dah, awak bila lagi? Takkan nak tunggu 30 baru nak kawin?". Mak ai, boleh tahan laser mulut mak cik yer. Hanya mampu senyum jer, padahal dalam hati ni dah menggelegak je. Nasib baik aku masih hormat dia sebagai orang tua kalu tak memang pedas ayat aku bagi.

Sabar cik onn, awak kena sabar. Sabar kan separuh dari iman. Alah macam tak biasa kena sindir macam tuh. Alah bisa tegal biasa kata orang.hahaha~

Mind your own business la and jaga mulut tu. Manusia di taman perumahan ni suka sangat jaga tepi kain orang sampai kan kain sendiri yang terkoyak pun tak sedar. Tu la lain kali jangan duk bercerita pasal orang lain. Not important la.

Sape tak nak kawin kan? Tapi nak buat camne, takkan aku nak g tahan orang giler tepi jalan kot ajak kawin, giler ape??wakakaka~ Mak cik, anak makcik tu jodoh dia cepat so dia kawin la awal. Kalau orang tanya anak makcik macam tu ape perasaan makcik. Mesti bengang jugak kan? macam tu la yang mak saya rasa bila dengar makcik tanya her only daughter ni soalan cepu emas tu. Kita hanya merancang dan sebaik-baik perancang adalah Allah.

Memilih ke tak tu hal saya tapi memilih ke aku ni?? rasanya tak tapi perlu la pilih kan? kan naya nanti kawin ngan orang tak betul.wakakaka. Bagi aku yang tak berapa comel, tak kiut, tak cantik, tak mengancam macam orang lain ni boleh memilih ke?hahahaha~ Perlu ke sume tu??? ah, bagi lelaki yang memilih pada rupa perlu la kot. Lantak ko la. Ada aku kisah??? ahaks~ Cantik tu dari hati not only your face or fizikal semata-mata ok??? Kalau muka je cantik tapi mulut macam longkang buat ape?? huh.

Best ape single mingle ni. Single is the best moment aku rasa. Nak berlari setempat ke, nak marathon ke, nak berjoget ke, nak berdangdut ke, berdondang sayang ke takde orang kisahnya. hahahaha~ Apa kes joget ngan dangdut pulak ni. wakakaka~ Sementara single ni la nak buat apa pun boleh. Takde orang nak marah, takde orang nak bising. Kan2?? Tapi tak boleh nak kata jugak, mana la tau jodoh aku sampai secepat kilat. Semuanya kuasa Allah kan. Dan hari esok masih lagi menjadi rahsia DIA.

Yang penting kita enjoy!!!!!!!!!!!! 

Keep Smile (^_^)

2 comments:

  1. hahahahaha jom kito berdangdut bersamo yo cik onn

    ReplyDelete
  2. Tggu kedtangan ku di bumi s.alam deh..kito g berdonde saye..hahahaha

    ReplyDelete