Sunday 21 October 2012

Now i will silent

Begini akhirnya kisah persahabatan kami. Bukan tak boleh teruskan persahabatan ni tapi terlalu sakit bila dipermainkan. Dulu kamu bagi harapan tapi harapan tu sia-sia. Aku yang baru saja nak tersenyum kamu bagi balik kesedihan. Aku ingat kamu berbeza dengan lelaki yang pernah aku kenal sebelum ini namun kamu sama saja. Apa aku tak berhak bahagia ke??? Alasannya "mung terlalu baik untuk aku".

Abih aku kena ubah diri aku jadi jahat la, gitu?? nope. Thats not me. I am who i am. Alah, tu cuma alasan je kan? Cakap je la terus terang aku tak padan dengan kamu. Yela aku ni kan tak up to date, selekeh, tak comel and kolot. Padan muka aku kan? Sape suruh bermain dengan api. Hai, hati kenapala kamu begitu degil. Aku selalu pesan jangan percaya kamu degil. Ni la yang kamu dapat. Tau pun sakit. uwaaaa~

Cukuplah kesedihan yang telah kamu berikan, bagilah aku peluang untuk mencari my own happiness. Kamu dah jumpa kebahagiaan kamu kini tiba masanya aku pula. Tapi kenapa kamu langsung tidak memberi ruang itu kepada aku. Di saat aku mula tersenyum kamu hadir kembali memberi luka itu. Dulu kamu selalu kata kamu akan sentiasa di sisi aku apabila aku perlukan kamu kerana kita adalah kawan baik. Now, apa yang terjadi sebaliknya.

Tolong aku. Kalau kamu tidak mampu untuk membuat aku gembira jangan sesekali membuat aku menangis Sudah terlalu banyak duka yang terpaksa aku tanggung dalam hidup ini. Aku bukan gadis cengeng dan aku bukan juga gadis kental, aku cuma gadis biasa.

Don't ever2 make me cry again kerana ini adalah kali terakhir air mata ini jatuh kerana kamu dan jangan sesekali call me again kerana ia makin membuatkan aku makin terluka. Aku doakan semoga kisah kamu dan dia menjadi kenyataan dan perancangan kalian akan berjalan lancar. Kisah persahabatan kita telah berlalu. Kini kita hidup dengan cara kita sendiri. Tolongla jangan cari aku lagi. Buang aku jauh-jauh dari hidup kamu. Aku merayu pada kamu. Aku letih.

******************************************************************************


I will forget you. Starting from today,
You will be a person that I do not know
Just like a person that I have not met
Even if we meet on the street our paths have never crossed
I am alright, I've already forgotten
I am happy in my busy life
I've met a good person too.
Love is always like this. It fades away after some time.
It will forgotten
When love goes away, another love comes again. It surely will.
Eventhough it hurts now, as time passes
The wounds will heal
I will erase everything.
I definitely will.
When love goes away, another love comes again. It surely will.
Eventhough it hurts now, as time passes
The wounds will heal
It will be like that
It will forget
And I will forget too

~Heartstring~

**************************************************************************
I... am going to do what you told me to
from now on, no matter who you like or how much you're hurting because of her
I won't care anymore
I....don't like you anymore


No comments:

Post a Comment