Monday 12 November 2012

Congrats

Alhamdulillah. Setelah 3 hari 3 malam berkampung di Tanjung Lumpur, kuantan kini kembali ke teratak tersayang. Sayang la sangatkan. hahahaaha~ Hari-hari yang meletihkan namun masih lagi ceria sebabnya dah lama tak rasa suasana kampung dengan bising-bising suara budak-budak menjerit, bergaduh.kikiki~

Sweet sgt....
Rasa macam taknak balik pun ada, tapi tak bolehla kan. Rumah orang bukan rumah kita. hihihhihi~ Dan alhamdulillah, majlis perkahwinannya berjalan lancar. Tahniah diucapkan buat Puan Azah dan Encik Halimi yang baru saja menamatkan zaman bujang mereka. Semoga mereka bahagia di dunia akhirat dan bercinta hingga ke syurga sana. Yelah, mereka dah bercinta dari tingkatan 5 lagi. Dah hampir 9 tahun tu. Bukan jangkamasa yang pendek bagi aku. Alhamdulillah, semuanya telah selamat walaupun terdapat sedikit masalah namun dapat diatasi dan aku selaku pengapit tak bertauliah hanya mampu menjadi patung sebab memang tak pernah menjadi pengapit sebelum ni. hahahaha~ Melihat mereka aku pulak rasa nak kawin. Berangan tak pernah nak habis minah ni.kahkahkah~

Orang lain yang kawin aku yang excited lebih. hohohoho~ Rasa macam kakak aku pulak yang kawin. Yela, aku kan mana ada kakak. Masa abang aku kawin pun majlis kat sebelah perempuan jer, mana ada majlis kat rumah aku ni so memang tak rasa la. Berkampung di rumah orang buat aku terasa pulak. Dengan kemeriahan orang kampung yang datang membantu, mengeratkan lagi silaturrahim. Aku pulak dapat kenalan baru. hahahaha~

Bila akan tibanya turn aku ni..huhuhu~ Bersabarlah wahai hati. Allah knows what is the best for you. Just wait and see.

Keep Smile ^_^

No comments:

Post a Comment