Sunday 18 March 2012

Allah..Jagakan dia untukku



Ya Allah..
Walau siapa pun dia
Jagalah dia untukku
Seperti mana aku Engkau menjaga aku untuknya

Ya Allah..
Diri ini tidak sempurna
Begitu juga dia
Namun bantulah kami untuk menjadi sempurna
dan saling melengkapi

Ya Allah..
Perjalanan dalam mencari siapa dia
Hanya Engkau Yang Maha Mengetahuinya 
Walau aku tidak pernah tahu siapa dia
Namun jagalah hatiku hanya untuknya

Ya Allah..
Tetapkanlah hatinya dalam mencintaiMu
Kerana cinta kami hanya untukMu
Jagalah imannya kerana kelak dia akan menjadi imamku

Ya Allah..
Kukuhkan sabar di hati dia dan aku
Agar kami nanti bersatu di bawah redhaMu
Pupukkanlah kasih sayang di hati kami hanya keranaMu

Ya Allah..
Berikanlah dia kekuatan dan kesihatan
Kurniakanlah kepadanya kesenangan dan kegembiraan
Agar aku turut senang melihat dia seandainya Kau izinkan

Ya Allah...
Jagakan dia untukku
Kerana aku tidak pernah tahu siapa dia
Satukan kami apabila tiba masanya
Kerana kami inginkan keredhaanMu

Ya Allah..
Dalam sujud ku berdoa
Jagakan dia untukku
Lindungi dia untukku
Redhailah dia disetiap langkahnya

Keep Smile (^_^)

3 comments:

  1. salam.. hai...indah sekali coretan nya..mohon izin untuk di copy paste ya...

    ReplyDelete
  2. salam..hai..indah sungguh coretannya..mohon izin untuk di copy paste ya...

    ReplyDelete