Tuesday 24 April 2012

Broken Heart

Bestnya kalau di saat ini terbentang laut ciptaan Allah yang indah. Boleh menghilangkan segala keserabutan yang melanda jiwa yang kering kontang ini. Tapi ianya angan semata-mata. Nak berjalan pun 1 kaki jer, mana mungkin berjalan hingga ke pantai. uwaaaaaa~~ Cepatla sembuh wahai kaki. huhuhu~

Kaki makin membiru dan membengkak membataskan perjalanan aku yang sememangnya suka berjalan. Akibat darinya aku hilang selera makan dan selera untuk bercakap. Ada kaitan ke sakit kaki dengan bercakap. kahkah~ Lantakla, asal bahagia sudah.

Emosi asyik terganggu. Kejap rasa sedih kejap rasa hepy. Yang aku tau aku rindu sangat kat arwah ayah. Kalau dia ada mungkin dia akan pujuk aku kan. U must strong babe!!! Kalau ada bola depan mata ni dah aku sepak untuk melepaskan geram. Tak sedar diri langsung kaki kiri sakit tu, awak kan kidal. MSN Onion Emoticons huhuhu~

Strong! Kuat! Strong! Kuat! Tu je cara aku pujuk hati aku yang sekarang ini sakit bagaikan ditusuk belati tajam. hahaha~

Keserabutan makin bertambah apabila tiba-tiba kepala aku dihempuk abang petang tadi. Aku buat salah lagi. uwaaaa~ sakitnya. Hati sakit kepala pun sakit. Hati semua pihak aku kena jaga walaupun hati aku sendiri dah koyak rabak. hahaha~ Agaknya kalau dicantumkan balik akan sama tak dengan asalnya??? Janganlah migrain pun bertandang pas ni.huhuhu~

Mood: Broken Heart   

Tawaran untuk kursus SL1M TM yang aku dapat petang tadi buat aku hepy. Tapi bila je cek balik email, mak ai buat aku sedih balik. Mana sempat nak siapkan semua dalam satu ari. Lusa dah nak kena daftar kat Melaka. Kalau bagi aku masa satu minggu sempatlah aku siapkan semua urusan. Mana taknya urusan konvo pun masih tak siap ni nak uruskan untuk kursus tu pulak.

Bila saja abang tahu dia suruh aku ambik tiket terus ke Melaka malam ni juga. Mana aku nak tidur wahai abangku sayang. Melaka bukan tempat aku, ke mana aku nak tuju pun aku tak tahu. Dah la sorang-sorang pulak tu, aku ni dah la perempuan. Aku tahu la aku ni tercampak kat mana pun aku pun boleh hidup tapi agak-agakla, aku pun ada perasaan takut jugak. Aku katakan aku akan tolak je tawaran tu sebab masa untuk buat persiapan tak cukup, akibat kemarahannya kepala aku yang comel ini menjadi mangsa. uwaaaa~~ Bukannya nak tolong hatar ke Melaka, dahla aku ni jarang sampai ke melaka mana la aku tahu tambah-tambah dengan kaki sakit lagi. Bukan tanya aku ok ke tak. Tak boleh nak manja langsung. wakaka~~
 Ayah really2 miss u......MSN Onion Icons

Hmmm, mengeluh lagi walaupun dah tahu tak baik.

Petang tadi secara tidak langsung juga saya buat awak sedih...
Jangan sedih-sedih ye awk.
Saya tak ada niat pun.
Maaf kalau saya salah.
Saya doakan semoga semua urusan awak dipermudahkan olehNya.
Saya pun dah jadi macam awak.
Stress
Stress
Stress
Stress
Tapi awak jangan stress k..

Mata ni dah jadi paip yang rosak agaknya. Tak reti-reti nak berhenti kuar air. hahahaha~
Nak cover punya pasal (masuk pasir agaknya) hohohoho~
Yang penting Senyum Sokmo...

Keep Smile (^_^)

2 comments:

  1. keno gapo ngan kaki kak nr tu kak nr
    persoalan membenakkn diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. keno gapo deh..hmmm, keno urut then kluor la something yg mgejutkn akal & fikiran..tak tercapai dek akalmu..tonah phm kot..akibtny dia mbirukn dri namun tiada lgsg tndo2 nok surut..hihihihi~

      Delete