Tuesday 1 January 2013

Ahlan Wasahlan 2013

 

Selamat tinggal 2012 dan selamat datang 2013. 2012 yang banyak meninggalkan kenangan dan memberi kesan yang besar dalam hidup. Pejam celik akhirnya setahun berlalu tanpa pengisian yang sepatutnya buat hati. I cry, I laugh, I sad, I smile, I fall, I rise, I get hurt, I make mistake, I learn and I repent. But I am thankfull that Allah always with me all the times. Alhamdulillah :)

Azam tahun baru??? Aku tak pernah ada azam baru pun sebab setiap hari aku berazam. Bangun je tido aku nak jadi lebih baik dari sebelumnya dan aku nak jadi seorang muslimah yang tabah. Walaupun bukan senangkan. Masalah yang seringkali bertandang pun berlalu macam tu je. Air mata yang tak terkira tumpahnya pun kering begitu saja. Kan Allah tu ada. So, siapalah kita ni nak sombong kan. Udara ni milik Allah, nafas ni milik Allah bahkan kita sendiri pun milik Allah. We have nothing. Islam memberi kita ruang setiap waktu untuk memperbaiki diri selagi nadi terus berdenyut, selagi nafas ini dipinjamkan kepada kita dan selagi nyawa dikandung badan.

Dan yang pastinya usia semakin bertambah. Menginjak ke no 27. Oh no!!! hahaha~ Yang penting aku nak jadi lebih baik dari sebelum ni. Semoga Allah redha dengan segala yang aku lakukan.  Semoga tahun ini juga memberi kebahagiaan buat semua. Kebahagiaan dunia dan juga akhirat. InsyaAllah.


Keep Smile :)


No comments:

Post a Comment